Where Pets Rule!

Owner: Joejoe16

golden Hamster ♥Dounut R.I.P


Joejoe16's Profile

Gender: Female
Age: 28
Last Activity: 65 month(s) ago
Location: Eastpointe, Michigan
Country: United States

Joejoe16's Full Profile

Joejoe16's Kennel


Anna R.I.P
Gerbil, idk
Male

♥Dounut R.I.P
Hamster, golden
Male

♥Jiffy R.I.P
Guinea Pig, Peruvian
Male

♪Sandy♪(in loving memory)
Gerbil,
Female

Belle
Dog, Black lab mix
Female

Gumbo
Dog, chocolate lab mix
Male

Princess
Dog, Black lab mix
Female

Smores
Guinea Pig, short haired
Male

Pet: ♥Dounut R.I.P


Name ♥Dounut R.I.P
Species Hamster
Breed golden
Pet Clubs: renewing our vows
Paws Unlimited
Cretures of anykind
Gender Male
Country United States
Zipcode 48313
Height 3
Weight 6oz
About Me i'm a sweet heart well that is what my mom says and i love Lucy!!!


(no caption)














































































































(click a thumbnail to enlarge)

♥Dounut R.I.P's Statistics

On Cool Lists: 30 Pats Received: 7
Votes this week: 0 Vote(s) Votes this month: 0 Vote(s)
Profile Views: 32206

Communicate With ♥Dounut R.I.P

Send Email Add Friend Add to Cool List
Give a Pat Cast Vote

♥Dounut R.I.P's Blogs

Jun 03, 2007 bath time! 4 Comments
May 12, 2007 all my friends 5 Comments

♥Dounut R.I.P's Comments
[post comment]


Posted By: Sammy (RIP) 2008/07/26 03:19:01 PM
Sorry your baby girl died prayers are out to you

Posted By: LOVE In Loving memory :.( 2008/04/21 01:12:35 AM
Sorry Love died so yeah its sad

Posted By: LOVE In Loving memory :.( 2008/03/05 04:04:29 AM
I'm A hamster, too!! will you be my friend???

Posted By: Leo 2007/09/07 01:45:34 PM
Your the cutest thing EVERRR!!!!!!

Posted By: Jasmine(In loving Memory) 2007/08/18 10:36:42 PM
Donought, u are just about the coolest hamster here!!! ♥

Posted By: Pixxie ♥ R.i.p 2007/08/15 09:01:35 AM
Hey Donut iv gt a new Page =)

Posted By: Angel 2007/08/10 07:13:14 PM
Heya wats up?, havn't spoke 2 you in a while!! (^_^)

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/08/09 08:05:45 AM
Aw thats nice..good clean bed now huh:) I am pretty good thx

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/08/08 09:37:28 AM
So how's my favoritest guy???

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/08/04 09:01:25 PM
Thanks!

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/08/03 08:35:18 AM
<3 ya too! Have a good weekend!

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/08/01 08:42:35 AM
Ohh! LoL sounds good.

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/07/30 08:25:52 AM
Did ya get anything cool?

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/07/27 08:43:54 AM
hope she had a good one :)

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/07/26 09:32:13 AM
Aw well wish your mom a happy bday from us!!

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/07/25 09:14:59 AM
Hi:) I haven't responded to you in a while b/c petster hasn't been sending mom any messages saying someone left her a comment. How've you been?? Mom got three new hammies

Posted By: 2007/07/10 08:29:46 PM
Yuppp your welcome.

Posted By: 2007/07/09 07:11:33 PM
Ahhh thanks so much, you are so adorable!

Posted By: Angel 2007/06/29 05:41:51 AM
LOL, ya.....The first 2 Shreks, were reawly good & more funnier than the Third....But all still Funny!!!!!

Posted By: Angel 2007/06/28 03:42:48 PM
YA, tht Movie is cool.....I watched it Today....! It was Reawly Funny...^_^

Posted By: Angel 2007/06/28 03:33:32 PM
Well.....maybe going 2 Cinemas 2 see Shrek the Third (Although i've already seen it.....I'd like 2 go 2 cinemas 2 see it...again. LOL) - are you doing anything good fur the Weekend?

Posted By: Angel 2007/06/27 04:08:28 PM
LOL, understood....And Your Welcome! ^_^

Posted By: Angel 2007/06/27 12:59:45 PM
Awwww, Thank You, Very Very Much! ^_^ Your a good...no GREAT Furriend too!!!!

Posted By: Angel 2007/06/24 03:09:14 PM
But your always soooo Sweet! And Popular ^_^

Posted By: Angel 2007/06/23 07:56:19 AM
hehe...your Sweet! Your page, looks sooo Gr8

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/06/20 04:07:42 PM
hehe <3<3 muah <3<3 :-)

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/06/19 11:55:08 PM
aw you didn't see what I wrote about Donut on my page:-p Yeah rescue is the best way to go. Dogs rule tho!

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/06/19 10:37:21 AM
Lookie at mine:)

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/06/18 08:35:59 AM
aw your profile is cute:)

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/06/15 10:05:57 AM
Muah:) <3

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/06/13 04:22:47 PM
Aww i love ya too <3!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/06/13 08:31:48 AM
Oh...its because Lucy died and she is under another catagory on here.

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/06/12 09:03:11 AM
well it let me vote for you :-)

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/06/11 07:55:13 AM
Really? I wonder why it won't let you:(

Posted By: Apple Jack 2007/06/04 07:06:31 PM
your hamster is SO CUTE

Posted By: Angel 2007/06/04 01:30:47 AM
Ya, Looked at your Blogs! ^_^

Posted By: Angel 2007/06/03 12:05:55 PM
Im Good! I've been keeping Busy! So wats up with you? Seen any gd films lately?

Posted By: Angel 2007/06/03 12:04:29 PM
Ya, we have the 2 Pirates of the Caribbean films on DVD!, we'll get the 3rd, when thts out on DVD.....^_^

Posted By: Angel 2007/05/27 03:04:23 PM
Ya, my mum likes Pirates of the Caribbean too, she went to see it too, with her friend And then had a sleepover, it was sooo much fun fur her! ^_^

Posted By: Angel 2007/05/24 02:39:52 AM
heya, I am good. Thanks! I Hope this weekend, will be Great too!

Posted By: Tinkerbell(In Loving Memory)♥ 2007/05/22 03:43:28 PM
Hiyaaa, Hows Life Going? Hope Your Okey Buddie x

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/05/18 05:24:00 PM
Yeah its been hard for them :( bUT she is still staying strong! She says sowwie for not being online in a long time too

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/05/17 10:01:24 AM
Im sowwie I have been outta town for a while! Miss Lucy passed away last week too:( it was so sad.

Posted By: Jasmine(In loving Memory) 2007/05/12 02:05:31 PM
I love you honey you are my boy!

Posted By: Angel 2007/05/07 01:41:42 PM
like tht Pic 2, but you have soooo Many pics, its hard for me 2 choose which is the Best!

Posted By: Angel 2007/05/07 01:25:17 AM
Ya, thx ^_^ I love all of your picks & you sure got alot!!!!

Posted By: Angel 2007/05/05 07:04:56 PM
Thx, for Voting for me & I have put 4 new pics up on my page!!! ^_^

Posted By: Angel 2007/05/02 06:33:10 PM
Well, I'd say we're already pretty good pals! Tomoz, i'll be putting some new pics of me up, Check them out of you want!!!

Posted By: Angel 2007/05/02 11:58:21 AM
Hiya, You gots lots of Great Pics! ^_^

Posted By: tia 2007/04/27 03:50:36 AM
hiya, your hamster is soo cute!

Posted By: 2007/04/13 06:31:06 AM
hehe =) thank for thinking that yerr im ok been more active this week yoo?

Posted By: Oreo 2007/04/10 10:02:12 PM
heyy doughnut!!! srry bout ur sis' death :'(

Posted By: Jasmine(In loving Memory) 2007/04/10 04:30:48 PM
Hey you want to be my boyfriend?

Posted By: Grover (In loving memory) 2007/04/02 07:48:45 PM
most hammies do :)

Posted By: Grover (In loving memory) 2007/04/02 12:28:30 AM
hehe i use to sleep all day too

Posted By: Tinkerbell(In Loving Memory)♥ 2007/03/30 10:56:58 AM
Yeppp I am pixxie's sister :D hehe

Posted By: Grover (In loving memory) 2007/03/29 08:33:41 PM
i meant tired lol

Posted By: Grover (In loving memory) 2007/03/29 08:32:08 PM
mmmmm not much just just tyard :( hehe you?

Posted By: 2007/03/29 04:04:58 PM
aww fankooo =) so are yooo ___X

Posted By: 2007/03/29 03:42:36 PM
aww fankooo =) so are yooo ___X

Posted By: 2007/03/29 02:18:23 PM
fankoo i like it 2 =D in my tiara____X

Posted By: 2007/03/28 06:01:16 PM
im gdddddddddd a bit more lazy in this hot weather but gd u ???

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/03/17 04:07:32 PM
oh yeah we have a glass container for the mice but I get so bored in them :(

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/03/16 10:55:06 PM
yeah they keep changing cages because i keep biting through mine :-p

Posted By: 2007/03/16 02:56:50 PM
yip just sleeping all day im gettin lazier in my old age hehe

Posted By: 2007/03/16 01:52:23 PM
hehe thanks =D =)

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/03/15 02:04:36 PM
Ive been good :) almost bit through my cage the other night tho :-p

Posted By: 2007/03/15 12:07:25 PM
well sorry but ur a bit big 2 be my bf =( but we can still be gooooooooood friends =D but if i was bigger or u were small yes i would be ur gf X

Posted By: 2007/03/10 06:52:27 PM
Hey sweetie come see my new piccys X

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/03/09 11:31:45 PM
Hi :) I'm sweepy :~) how are you?

Posted By: Grover (In loving memory) 2007/03/09 02:46:56 PM
aww :( hehe thats a problem then huh?

Posted By: Grover (In loving memory) 2007/03/09 01:56:15 PM
aw hehe thats good thinking! All of us here just stuff our pouches full until we look so funny and then try to fit back in our igloos!

Posted By: Grover (In loving memory) 2007/03/08 11:35:41 PM
Hiya! I'm doing pretty good. Just had a long day of cleaning cages hahaha. How are you?

Posted By: Grover (In loving memory) 2007/03/07 10:04:43 PM
he shared a cage with ellie w/ a divider and he was always trying to get on the other side by slipping under:) but he would chase lucy around on the couch alot when we let them out. Thx you too!

Posted By: Grover (In loving memory) 2007/03/06 11:57:25 PM
lol yeah he was the sweetest lil hammie...but he was always chasing the girls:) He was a playa! jk

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/03/06 12:01:03 AM
you've got so many pics. I wish mine would sit still long enough to get some good ones haha

Posted By: Lucy (In Loving Memory) 2007/03/05 05:56:25 PM
Aw we look alike! You are such a cutie

Posted By: 2007/03/05 02:01:50 PM
OoO thanks :D i have jsut the usual tho, RUNNIG hehe u?

Posted By: Zoey (In Loving Memory). :( 2007/03/03 10:41:46 PM
Hi Donut!! How are you? Your so cute!! We would have such cute babies together!

Posted By: 2007/02/23 12:22:30 PM
Hehe =)

Posted By: 2007/02/23 12:03:31 PM
Try nt to get lost because u might not find food ! noooooooooooo i carnt evan think about it !

Posted By: 2007/02/21 04:12:11 PM
Wellyes :D! my mommy has got me a big play pen 2 run round in hehe its fun! wa about u ??? PixxieXxX

Posted By: 2007/02/15 01:42:09 PM
its going good iv been lazy for the past week hehe u ?

Posted By: 2007/02/09 05:56:59 AM
wa ?

Posted By: 2007/02/07 10:20:44 AM
*means

Posted By: 2007/02/07 10:20:23 AM
D/w meand don't worry :D

Posted By: 2007/02/06 01:40:13 PM
aww d/w thanks tho:D PixxieXxXxX

Posted By: 2007/02/03 07:18:56 AM
yes love 2 be :D PixxieXxX

Posted By: kissy 2007/01/31 11:45:16 PM
Donut is really cute

Posted By: Konrad 2007/01/29 08:34:59 PM
Thanks, you're cute too!

Posted By: Belle 2007/01/20 06:03:26 PM
oops i mean darn cute

Posted By: Oreo 2007/01/05 08:17:28 PM
heyy ur soo cute :-D

Posted By: Oreo 2007/01/05 03:21:27 PM
well I like Donut! what a cutie!

Posted By: Chester 2006/12/16 12:02:46 PM
Thanks for commenting Chester and his "sisters"! You're pretty adorable yourself!

Posted By: 2006/11/27 08:56:43 PM
aww xD CUUTE DONUT xD

Posted By: Bogart 2006/11/27 04:23:51 PM
thanks so much for adding me!

♥Dounut R.I.P's 97 Friends


Robo

Napster Ma Man (R.I.P.)

Whiskers

Chester

Marble

Buttercup

Clis

Tater Tot

J.D.

Pollyanna

Buffy

Numa
Show all 97 friends

♥Dounut R.I.P's Cool List


Chester

Chicken Nugget(In loving memory)

Zoey (In Loving Memory). :(

♥Jiffy R.I.P

Oreo

♪Sandy♪(in loving memory)

Jasmine(In loving Memory)

Lucy (In Loving Memory)

Grover (In loving memory)

Angel

Arwen (In Loving Memory). :(

Pixxie ♥ R.i.p



You must be at least 18 years of age to use this service Need help? Have a question? Suggestion? Email us at petster@petster.com.
Please take a moment to read our Privacy Policy and Terms of Use. Copyright © 2003-2013 Petster LLC, All Rights Reserved